fredag 17 februari 2012

DIY av gamla rör


Om man kommer över ett gäng gamla rör kan man bygga sig en massa roligt och personligt med lite fantasi. En hatthylla till exempel. Har man inga gamla rör funkar det så klart att köpa nya också. 


Eller en bokhylla.


En lite mindre utrymmeskrävande variant. Industritrenden håller definitivt i sig och jag gillar den. I lagom dos. Dessa bilder ligger i inspirationsmappen till lillebrors rum. Vad är ditt förhållande till industritrenden? Skulle vara intressant att höra.

8 kommentarer:

  1. Finns färdigt också, på Granit!

    //Petra

    SvaraRadera
  2. Jättetufft! Jag ska visa min bror rörmokaren detta! :) /L

    SvaraRadera
  3. I know!
    Och jag som jobbar på en vvs firma och omgiven av rör varje dag, har 1000 idéer, men kommer aldrig till skott.
    Bla har jag länge planerat att tillverka en fin sänggavel:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Gör som du - Lägger dom i inspirationsmappen! Tack för tipset :)

    Å trevlig helg får man väl passa på att önska också!

    SvaraRadera
  5. Jag älskar industritrenden!
    Kan inte hjälpas, jag är en sucker... totalt. vill ha allt. kan liksom inte få för mycket. kanske tack och lov har det inte spridit sig så mycket här hemma...

    SvaraRadera
  6. psst, väldigt fiffig bildvisning du har! att när man klickar på en får man bildspel av alla i inlägget... me like!
    Det får du lära mig nångång ;) (om det går i wp...)

    SvaraRadera
  7. http://www.tv2.no/underholdning/tidforhjem/prosjektblogg/slik-fikk-tid-for-hjem-orden-i-loftkaoset-3707675.html Her bruker de nye rør. Kult det også. :)

    SvaraRadera
  8. Men VART hittar man gamla rör?!

    SvaraRadera

Annonser: