måndag 8 november 2010

Snygga nåldynor!



Bild 1 & 2 Namolio, bild 3 Becky Shander, bild 4 Moose & Bird, bild 5 Heather Bailey,

Jag håller för fullt på att sy julgardiner och blev plötsligt så sugen på att göra mig en snygg nåldyna. Jag hamnade därför framför datorn för att söka inspiration och här är några av mina favoriter. Ett tips; googla på "pin cushion" så hittar ni massor! Då jag ofta sitter och svär över nåldynan som spårlöst försvunnit under allt tyg så vore det nog praktiskt att satsa på armbandsvarianten och flera av de här skulle ju funka till det. Sen är jag helt kär i lastbilden men jag kanske inte behöver nöja mig med en? Vilken är din favorit?

10 kommentarer:

  1. Hade ingen aning om att jag ens behövde en nåldyna - nu behöver jag ALLA! Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. What a great little show!
    Love the pincushions!!

    SvaraRadera
  3. åh, har tänkt på det i evigheter, bord kaanske söka lite inspiration med

    SvaraRadera
  4. Det kanske man behöver, speciellt när de är så fina :)

    kram /iris

    SvaraRadera
  5. Vad fina!!! Nu vet jag vad jag kan göra när jag ligger hemma sjuk... ser ut att vara lagom pyssel!
    Tack för tipsen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Gud så snygga de var. Har ingen användning för nå´n men blev sugen på att göra en bara för att de var så himla gulliga.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  7. Supersnygga nåldynor! Tack för inspirationen!
    Gillar också din miniskog i föregående inlägg. Det blir nog till att göra en skogspromenad i helgen :)

    SvaraRadera
  8. Bilen på sista bilden är min favorit!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Bra inspiration. Jag skulle själv behöva en ny. Den är så gräsligt ful den jag har. Men den är stor och det gillar jag.

    SvaraRadera
  10. Jättefint pysseltips!
    Fin blogg du har!

    SvaraRadera

Annonser: