lördag 7 mars 2009

Full hårddisk och IKEA inköp

Kameran har minst sagt gått varm de senaste nio månaderna, renoveringen och dottern har fotats flitigt så nu är den stackars hårddisken full och alla bilder har försvunnit... Tur att vi har varit duktiga på att säkerhetskopiera, usch vilken mardröm det hade varit annars! Idag blir det därför bilder från IKEA på några av de saker som, förutom låd- och skåpinredning, fick följa med oss hem.

SPÅR slaktarblock 129kr som efter inoljning blev riktigt fin! 




Äntligen ska det bli ordning bland verktygen i pannrummet med BRODER förvaringssystem!


Vi köpte dumt nog bara två av dessa SKRIN (99kr/st) just nu slåss vi om dem, jag vill ha dem i tvättstugan och sambon i pannrummet....
Ett gäng EMU (2 för 59kr) följde också med hem och är nu utplacerande i groventré, tvättstuga och kök.

7 kommentarer:

  1. Halloj, alltså det här är en av de bästa och intressantare bloggarna jag läst :) Är bara du hör av dig om du ska ha ngt från IKEA för jag åker ju hem till Umeå var och varannan helg :)

    SvaraRadera
  2. Jag hittar aldrig något snyggt på IKEA men du har såklart hittat supersnygga grejer, det är som om allt du tar i blir snyggt! *Avis*

    SvaraRadera
  3. Den där ljuvliga brickan med elefanter har jag också köpt från IKEA. Den har ett passande namn tycker jag :)

    Soliga söndagshälsningar!
    /Hanna

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar blogg du har! Och vet du vad? Jag följer nu din blogg (via bloglovin), kanske du vill göra detsamma? Många vårkramar Benita

    SvaraRadera
  5. IKEA är en räddare i nöden - ofta! :) Så fint ni skapar!!!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jätte fina grejer du har fått med dig hem ifrån IKEA.
    Jätte fina lådor :)

    Ha en jätte bra helg.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. maste kolla:)

    SvaraRadera

Annonser: