tisdag 6 januari 2009

Lyx eller budget?


Den ena kostar 1985kr och den andra 99kr! Vilken väljer du? Jag hade gått och drömt om den dyrare till tvättstugan men tyckte att den var på tok för dyr, då fick jag tipset på inspirerande bloggen Jennys Hus om en betydligt billigare kopia som säljs bla på ÖB. Så igår var jag på ÖB och köpte radion och visst är det skillnad i ljudkvalité men för 99kr är det klart godkänt! Vilken är då vilken? Den övre är budget och den undre är lyx. Visst är det kul att göra fynd? Tack Jenny!

6 kommentarer:

  1. good radio
    http://www.sabaleplus.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Till tvättstugan, alla gånger 99 krs varianten. Lyx bara att ha en radio i tvättstugan. Bonus att den är så snygg.
    /VImsingen

    SvaraRadera
  3. Jag har också önskat mig en Tivoli till min tvättstuga. Undrar just om den billiga varianten finns i andra färger. Jag vill absolut ha en rosa eftersom jag tror att det blir roligare att stryka då...

    SvaraRadera
  4. Charlotta: Ja den finns i andra färger, grön, turkos, orange, vit och jag är ganska säker på att jag såg en rosa också!

    SvaraRadera
  5. Bra val, helt klart den billigare varianten till tvättstugan. Beror förstås på hur enormt lyxig och påkostad tvättstuga man har..., och om man bara tvättar silkesunderkläder dekorerade i skiraste fransk spets knypplad för hand av sömmerskor från montmartre i paris, då kanske den dyrare radion hellre får en plats i familjen? ;)
    Hemma hos oss har vi just nu en tvåochetthalvt-åring som vägrar bära blöja då hon över en natt - för två veckor sedan - blev en "tooor tej". Så: den lite mera lyxiga varianten får hos oss vänta in det lite mera glamorösa tvättsäcksinnehållet. =)

    SvaraRadera
  6. Vad kul att de fanns kvar. Det är verkligen ett fynd & jag är så nöjd med min:-)
    Kram/jenny

    SvaraRadera

Annonser: